5 powodów, dla których warto prowadzić pozycjonowanie w Google

SEO (ang. search engine optimization), czyli optymalizacja i pozycjonowanie to jedna z chętnie wybieranych form reklamy online. Działania w tym zakresie prowadzone są głównie w Google – najczęściej odwiedzanej wyszukiwarce internetowej. Oto 5 powodów, dla których warto zdecydować się na pozycjonowanie w Google!

1. Google to najpopularniejsza wyszukiwarka
Każdego dnia z wyszukiwarki Google korzystają miliony użytkowników. Wśród nich znajdują się również osoby, które chcą wyszukać produkty oraz usługi oferowane przez Twoją firmę.

Dzięki reklamie w Google możesz przyciągnąć na stronę wielu nowych klientów – część z nich na pewno zdecyduje się na zakup.

2. Wysoka skuteczność reklamy
Systematycznie prowadzone pozycjonowanie w Google to jedna z najskuteczniejszych strategii reklamowych w internecie.

SEO działa dokładnie tam, gdzie klienci poszukują różnych produktów i usług. Wyniesienie adresu strony WWW na wysoką pozycję na liście wyszukiwania w Google gwarantuje zwiększony ruch, co przekłada się na lepsze zyski.

3. Większa rozpoznawalność firmy
Gdy strona jest dobrze widoczna w Google, staje się lepiej rozpoznawalna. W związku z tym firma może wtedy cieszyć się większym zainteresowaniem ze strony klientów.

Lepsza widoczność strony internetowej przekłada się na większą popularność oferty, która jest na niej prezentowana. Dzisiaj, gdy kreowanie silnej, dobrze rozpoznawalnej marki ma duże znaczenie, SEO stanowi skuteczny wkład w przyszłościowy rozwój firmy.

4. Budowa wiarygodnego wizerunku
Poprzez pozycjonowanie w Google firma może również budować swój wiarygodny, profesjonalny wizerunek.

Razem z reklamą SEO można nie tylko przyciągać klientów, ale również kontrahentów, by zawierać nowe relacje biznesowe.

5. Niskie ceny pozycjonowania
Za pozycjonowanie strony internetowej nie trzeba płacić dużo. Ceny zależne są przy tym od wielu czynników: oczekiwanych efektów, konkurencyjności, okresu trwania umowy.

Dzięki reklamie SEO w Google każda firma ma szansę na to, aby przyciągnąć nowych klientów – także wtedy, gdy nie dysponuje sporym budżetem reklamowym.